Hillaktief
Image default
Telefonie

Topservice van Klantenservicetelefoon

Het telefoonnummer van Telfort wordt veelvuldig opgevraagd bij Klantenservicetelefoon. Net als het nummer van de NS-klantenservice. Wat de twee met elkaar te maken hebben? In september 1996 wordt Telfort opgericht als joint venture tussen British Telecom en de Nederlandse Spoorwegen. Onder het Nederlandse spoorwegnetwerk lag al jaren een glasvezelnetwerk waar nauwelijks gebruik van werd gemaakt. Tegelijkertijd wilde British Telecom wilde haar services uitbreiden in onder andere Nederland. Beide firma’s zagen een unieke kans en zo ontstond een win-win-situatie!

Vanaf 2005 wordt samengewerkt met KPN. Aan het roer van Telfort staan dan Stephanie Harmsen (managing director) en Huib Dekker (financial director). De firma groeit gestaag en rekent tegenwoordig vele bedrijven en particulieren tot haar vaste klantenkring. Zij maken gebruik van diverse Telfort-diensten op het gebied van mobiele telefonie, internet, interactieve televisie en vaste telefonie. Dit alles via het netwerk van KPN. Het hoofdkantoor staat in Amsterdam en de leiding is op dit moment in handen van Geertje Spanjaard.

Bellen met Essent

0900-1550, zo luidt het Essent telefoonnummer. Je kunt dit nummer onthouden, maar het is misschien slimmer 1840 definitief op te slaan. Dit is het nummer van Klantenservicetelefoon. De medewerkers van Klantenservicetelefoon beheren een professionele database met telefoonnummers van de meest uiteenlopende klantenservices. Van gemeenten tot pretparken. Van omroepen tot webshops. En van kranten tot luchtvaartmaatschappijen. Je kunt Klantenservicetelefoon dus bellen, maar er is een alternatief: de website. Klantenservicetelefoon.nl staat boordevol handige informatie. Over Essent bijvoorbeeld lees je dat een telefoontje met deze energieleverancier 35 cent per gesprek kost en dat je ze ook kunt raadplegen via Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn en Flickr. Op @ Essent vind je veel tips. Hoe je het binnen goed warm krijgt en houdt nu het buiten kouder wordt. Hoe je subsidie kunt aanvragen voor een warmtepomp of zonneboiler. En wat de voordelen zijn van dak- en (spouw)muurisolatie. Overigens vind je er ook reacties op persoonlijk vragen van klanten.

https://www.klantenservicetelefoon.nl